مزوتراپی مو در کرج | مزوتراپی خوب در کرج

$salons$

 مزوتراپی یک روش ایمن و نوین جهت درمان عوارض و مشکلات پوست و مو می باشد که  با تزریق مستقیم دارو  توسط بهترین دکتر برای مزوتراپی مو در کرج  در داخل پوست ، دارو به طور دقیق تر و موثرتری در کوتاه ترین زمان ممکن موجب رفع مشکلات و عوارض پوست و مو می گردد . با تزریق ترکیبات فعال دارویی موثر مانند داروهای ضد ریزش که در واقع به کمک محرک شیمیایی در روش مزوتراپی مو است ، درمان مشکلات مو انجام خواهد شد . جهت تزریق  ، از ترکیب داروهای موثر در درمان مشکلات و عوارض مو به همراه برخی ویتامین ها ، مواد معدنی ، اسیدآمینه ها  و ... استفاده می گردد . 

مزوتراپی مو و مزوتراپی پوست

با روش مزوتراپی ، در اثر تحریک فیزیکی ، سوراخ های ایجاد شده توسط تزریق سوزن ، کلاژن سازی و تولید الاستین که تشکیل دهنده ی ساختمان پوست هستند ، در لایه های زیرین  انجام می شود ، در نتیجه به طور موثری پوست و مو ناحیه ی سر به صورت ریشه ای تقویت می شوند . جهت بدست آوردن نتیجه ی نهایی در روش مزوتراپی با توجه به عارضه ی ایجاد شده در مو و تشخیص متخصص ، به تعداد جلسات متفاوتی نیاز خواهد بود . برای حفظ درمان مزوتراپی انجام شده در ناحیه ی سر و موها ، باید با درمان های تکمیلی و اصلاحی مانند تغذیه ی مناسب و ورزش ، تاثیرات این نوع درمان را ماندگار کرد.

مزوتراپی مو در کلینیک پوست و مو

مزوتراپی مو در همه ی موارد مشکلات مو نمی تواند به طور کامل برطرف کننده ی عوارض ایجاد شده باشد ، لذا کاندید مناسب مزوتراپی مو ، افرادی با ریزش موی پراکنده و ریزش مویی با طاسی الگوی مردانه هستند . از آنجا که داشتن تغذیه ی سالم و کاملی از گروه های غذایی مختلف جهت تقویت ریشه ای موها بسیار تاثیرگذار است ، از این رو توصیه می گردد که فرد تغذیه ی سالمی از مواد تقویت کننده ی مو را پس از انجام مزوتراپی مو  رعایت نماید  . جهت انجام مزوتراپی مو باید به مراکز و کلینیک پوست و مو که دارای سابقه ای چندین ساله در انجام روش مزوتراپی مو هستند مراجعه کرد و از خدمات ارائه ی شده پزشک متخصصی که با این روش به خوبی آشنا بوده و عمل های موفقی را در کارنامه خود در این زمینه دارد ، بهره مند گردید

برچسب ها

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید